آموزشگاه تخصصی رنگ و مش اصفهان

آموزش تخصصی رنگ و مش در اصفهان

آموزشگاه صدف نو، با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه آموزش تخصصی رنگ و مش در اصفهان، جزو برترین آموزشگاههای اصفهان می باشد. با آموزش لاین های تخصصی وارد بازار کار شوید! آموزش رنگ و لایت، انواع لایت ها، ترکیب رنگ ها، فر، دائم. صافی، مش، کلاهی، لایت های فانتزی، انواع بوتاکس و کراتین ها با تمرین و تکرار مستمر به نتیجه مطلوب در تمام تکنیک ها میرسید. همچنین برای جذب مدل نگران نباشید ما در این مورد به شما کمک زیادی می کنیم. آموزش ها به صورت خصوصی از صفر تا صد انجام می شود و شهریه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

آموزش تخصصی رنگ و مش در اصفهان

 

دوره‌های حرفه‌ای رنگ مو

وقتی شما دوره‌های تخصصی رنگ مو را بگذرانید،درزمینهٔ کاری خود تبدیل به یک متخصص می‌شوید.به این معنی که شما می‌توانید برای مشتری‌تان مناسب‌ترین رنگ مو بر اساس رنگ پوستش را انتخاب کنید.این حرفه مشتریان زیادی دارد و به همین علت شما می‌توانید مطمئن باشید که شغلی دائمی برایتان خواهد بود.

چیزهایی که بعد از طی دوره رنگ موی حرفه‌ای انتظار می‌رود:

رنگ موکاران  آموزش می‌بینند تا بتوانند رنگ مو را بر اساس چهره مشتری انتخاب کنند.برای تبدیل شدن به یکرنگ موکار حرفه‌ای اول باید دورهای ابتدایی آرایشگری و یا دستیاری را بگذرانید و امتحانات مربوط به آن را پشت سر بگذارید.

سپس شما می‌توانید دوره‌ای پیشرفته با مضمون ساختار رنگ مو ببینید‌.در این دوره به شما آموزش‌هایی درباره شیمی رنگ مو داده می‌شود.بهتر است دوره عملی بگذرانید،زیرا این نه‌تنها به شما بلکه به مشتریانتان نیز کمک می‌کند تا به آن‌ها اطلاعاتی درزمینهٔ رنگ مو بدهید.

بعد از گذراندن دوره‌ها و کسب گواهی  پایان دوره  آرایشگری ،می‌توانید تخصص در رنگ مو را انتخاب کنید.شما می‌توانید انتظار داشته باشید که هر چیزی را در آموزشگاه‌ها در مورد رنگ مو یاد بگیرید،اما شما بیشترین مهارتتان را زمانی کسب می‌کنید که آنچه آموخته‌اید را به‌صورت عملی و در  محیط واقعی انجام دهید .ممکن است اشتباهاتی هم انجام دهید،اما مهارتتان به‌عنوان یکرنگ مو کار افزایش می‌یابد و دیگران هم به شما کمک می‌کنند.

دوره‌های تخصصی پیشرفته رنگ مو:

وقتی در رنگ مو تخصص پیدا کردید،می‌توانید با انتخاب دوره‌های پیشرفته رنگ مو مهارت بیشتری کسب کنید.می‌توانید چیزهای زیادی در مورد محصولات جدید یاد بگیرید.به دست آوردن دانش کافی درزمینهٔ شیمی رنگ‌ها،به شما این امکان را می‌دهد که به‌درستی پیش‌بینی کنید کدام فرمول تخصصی رنگ مو با رنگ موی طبیعی و شرایط مشتری سازگار است.

شما متوجه گوناگونی رنگ موهای موجود در بازار خواهید شد که شامل رنگ‌های دائمی،نیمه موقت و موقت می‌شود.شما همچنین یاد می‌گیرید که چگونه روش‌های خاص را به کار ببرید،مانند هایلایت کردن با فویل،و یا استفاده از بیش از یکرنگ برای رسیدن به نتیجه‌ای خاص.شما یاد می‌گیرد چگونه هایلایت یا لولایت کنید،و چگونه رنگ‌ها را تصحیح کنید.

رنگ موکاران حرفه‌ای به دلیل خدمات متنوع رنگ مو همیشه مشتریان زیادی دارند.بعضی از مشتریان برای ریشه گیری حداقل یک‌بار در ماه به رنگ موکار مراجعه می‌کنند.ما درAvalon School دوره‌های فشرده رنگ مو را ارائه می‌دهیم.

منتظر تماستان هستیم

آموزشگاه تخصصی رنگ و مش اصفهان

بهترین مدرس رنگ مو در اصفهان

سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان

آموزشگاه تخصصی رنگ مو در اصفهان

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در اصفهان

آموزشگاه رنگ مو در اصفهان

خانه رنگ مو در اصفهان

قیمت آمبره مو در اصفهان