بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان

شاید آرایش و کوتاهی مو از آن چیزهایی است که همیشه علاقه داشتید اما هیچوقت دنبال نکردید.دانشگاه و تحصیلات تکمیلی در دسترس همه نیست،اما راههای دیگری هم برای آموزش وجود دارد.ما در آموزشگاه آرایشگری صدف نو انواع دوره‌های کوتاهی مو از مبتدی تا کارآموزی و دیپلم را برای همه رده‌ها فراهم کرده‌ایم.هدف اصلی ما آماده کردن کارآموزان در سطحی عالی،برای بازار کار است تا بتوانند از همین امروز کارشان را شروع کنند.دوره آرایش مو در دسترس همه هست،حتی کسانی که هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارند.دوره کوتاهی ما شامل تمام مبانی اصولی برای تازه‌کاران است.این صنعت هرسال با افتتاح سالنهای جدید رشد زیادی میکند.ما با چند تا از بهترین سالنهای لندن همکاری میکنیم،و توانایی این را داریم که کارآموزان خود را به این سالنها بفرستیم تا اولین تجربه حرفه‌ای خود را بدست آورند.

در این مقاله نه تنها انواع دوره‌های پیشنهادی کوتاهی مو به مبتدیان را ارائه میدهیم بلکه بیان می کنیم چرا بهتر است در این صنعت به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید.

اگر بعد از خواندن این مقاله سوالی داشتید،با اعضای تیم ما در آموزشگاه آرایشگری صدف نو تماس بگیرید.

دوره‌هایی را که به مبتدیان پیشنهاد میدهیم چه هستند؟

افتخار میکنیم که دوره‌های متنوعی برای  کارآموزان مبتدی خود داریم.-بسیار مهم است که قبل از ورود به دوره‌های بالاتر آرایش مو،دانش پایه در این زمینه را کسب کرده باشید.دوره‌هایی که ما ارائه میدهیم شامل تمامی اصول پایه میشود،تا اطمینان حاصل کنیم که کارآموزان در مدت حضورشان در آموزشگاه آرایشگری صدف نو پیشرفت لازم را داشته‌اند.

دوره‌های اصلی که ارائه میشود در زیر آمده است.

دیپلم درجه دو آرایش مو:

این دوره برای کسانی که میخواهند اولین گام را در آرایش مو بردارند بسیار عالی است و به آنها کمک میکند تا هرآنچه در این زمینه نیاز دارند را بیاموزند.

دوره‌های کابردی کوتاهی مو،در یکی از آموزشگاههای تخصصی ما در لندن برگزار میشود.آنچه در دوره دیپلم درجه دو آموزش داده میشود در زیر آمده است:

۱.خدمات مشاوره مو:

این خدمات به مشتریان در زمینه مدل مو مشاوره میدهد.

۲.شستشوی مو با شامپو و حالت دهنده ها

۳.مدل دادن به مو و رنگ کردن

۴.یادگیری روش های رعایت بهداشت و سلامت در سالن

۵.تکنیک های اساسی و کاربردی کوتاهی مو

آموزش کوتاهی مو اصفهان

آموزشگاه صدف بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان نو با 20 سال سابقه درخشان

کوتاهی مو، یا پیرایش مو، شیرین ترین و جالب ترین حرفه ی آرایشگری میباشد.

آموزش اصولی کوتاهی مو به روش ساده.

  • نیازی نیست این حرفه را پیچیده و سخت جلوه دهیم، با تمرین می توانید در زمان کوتاهی آموزش ببینید و یک پیرایشگر موی حرفه ای شوید! !!!
  • بدون سرمایه و فقط با هنر دستتون
  • ایجاد خلاقیت، و کاربرد تکنیک ها، با استفاده از یک قیچی و تیغ پیتاژ یا قیچی پیتاژ و با استفاده از موزر، مدل‌های کوتاه مثل: پسرانه، کرنلی، آلمانی، سون و غیره.
  • فقط و فقط با آموزش اصولی و در عین حال ساده و تمرین در مدت زمان کوتاه به موفقیت خواهید رسید. البته توجه و دقت هم ملزومه کار می باشد.
  • شغلی بسیار متنوع و جالب و شیرین! به نظر من این آموزش را از دست ندهید! حداقل میتوانید کوتاه کردن موهای اعضای خانواده را انجام دهید!
  • آموزش ها به ترتیب مدل های کرنلی، مدل کپ، مدل فارا و فرانسوی، کلوش و مصری پسرانه و آلمانی و آموزش های ژورنالی میباشد.
  • فرد آموزش دیده میتواند درسالن های زیبائی کارکند

آموزش کوتاهی مو زنانه در اصفهان ،بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان

آموزشگاه صدف نو  |  ۰۹۱۳۵۱۰۸۴۷۴


آموزش کوتاهی مو زنانه در اصفهان

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان

بهترین کوتاهی مو زنانه در اصفهان

مدل کوتاهی مو در اصفهان

آرایشگاه عالی برای کوتاهی مو

قیمت

کوتاهی ژورنالی

دوره

مربی

هزینه

کپ

بانوان