میکاپ و گریم عروس اصفهان | آرایش محفلی اصفهان

میکاپ و گریم عروس اصفهان

  • گریم تخصصی، میکاپهای لایت، کانتورینگ
  • گریم و میکاپ صورتهای لاغر
  • گریم صورتهای چاق، گونه سازی برای افرادی که گونه ندارند
  • استفاده ازبرندهای کریولاین، استی لادر، مک، آناستاسیا، فراماسی
  • ماندگاری محصولات میکاپ و گریم ما تا 24 ساعت ثابت میمونه و بعداز 24 ساعت روی پوست جامیفته
  • میکاپ وگریم عروس، سایه های برزیلی، اروپائی، اسموکی، لایت
  • آرایش محفلی اصفهان
  • آرایش لایت

آرایش عروس و محفلی اصفهان

روز عروسی برای خانمها روزی است که از زمانی که بچه‌ای کوچک بودند و بازی میکردند در موردش رویا دیده‌اند و نقشه کشیده‌اند.اما زمانش که برسد چیزهای بسیار زیادی باید فراهم و اجرا شود.یکی از این کارها انتخاب یک آرایش بی‌نقص است.انجام این کار نیازمند مقدمات زیادی است.آماده‌سازی پوست تا درخشان به نظر برسد،تصمیم‌گیری برای اینکه چه کسی شما را آرایش کند، و وقت گذاشتن برای امتحان کردن آنها.همچنین باید دریابیم که به کار بردن کدام آرایش برای رنگ چهره ما مناسب‌تر است.بیایید با فهمیدن زیر و بم اینکه چگونه به هدف نهایی،که همان چهره‌ای درخشان متناسب با صورت شماست،شروع کنیم.

آرایش عروس یک بخش ضروری از مراسم عروسی است.طراحی و اجرای یک کار فوق‌العاده برای روز عروسی اولویت اول من است.در اینجا با برخی از آخرین‌ متدهای زیبایی به همراه ایده‌های آرایشی،که میتوانید از آنها در آرایش خود الهام بگیرید آشنا میشویم

آماده‌سازی پوست.چه آرایشتان خودتان انجام دهید یا نه، روزعروسیتان،صورتتان را بشویید و از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید.روز عروسی،روزی نیست که بخواهید از محصولات آرایشی خیلی متفاوتی استفاده کنید.مثلا اگر صورتتان پوسته پوسته شده است از لایه بردارهای قوی استفاده نکنید.به جای آن یک لایه بردار پاک کننده سبک به کار بگیرید.اگر صورتتان لک شده است با قطره چشم visine آنرا مرطوب کنید،یا اگر در دسترستان نیست کاری نکنید.تمرکز شما باید روی داشتن یک پالت تمیز و نرم برای انجام‌ آرایشی باشد که بتواند پوست شما را طبیعی و زیبا نشان دهد.

در زیر یک تیم متخصص زیبایی نکات و ترفندهای مقدماتی آرایش عروس را برای شما بیان میکنند تا روند آرایش به خوبی انجام شود.

۱.از محصولات ضد آب استفاده کنید

استفاده از   محصولات ارایشی کاربردی  به معنای تفاوت میان جذاب شدن و دوام طولانی مدت آرایش یعنی تا پایان مراسم عروسی است.اگر نمیخواهید زیباییتان ازبین برود،بهترین گزینه انتخاب لوازم آرایشی ضد آب و بادوام است.

۲.سه تا پنج هفته قبل از عروسی یک آرایش آزمایشی انجام دهید

این موضوع بسیار مهم است!انجام آرایش آزمایشی به شما کمک میکند تا آرایشها و تکنیکهای مختلف را روی چهره خود امتحان کنید.این کار باعث میشود بتوانید با اعتماد به نفس بالایی،مواد آرایشی و نوع آرایش خود را انتخاب کنید و از نتیجه نهایی راضی باشید.

در زمان آرایش تمرینی پوشیدن یک تیشرت همرنگ لباس عروس به شما کمک میکند تا متوجه بشوید که در روز عروسی چطور به نظر میرسید.

۳.مطمئن شوید که فاندیشن به خوبی با صورتتان سازگار باشد

فرق هست بین به تن کردن لباسهای معمول روزمره و پوشیدن لباس سفید و پرجلوه عروسی.برای آرایش و فاندیشن هم باید همینقدر ملاحظه کنید.

۴.درباره روشهای کاربردی آرایش تحقیق کنید

متوجه باشید که تکنیک آرایشتان باید با آرایش روزانه کاملا متفاوت باشد.شما باید سطوح متفاوتی از صورت را نسبت به آرایش معمولی هایلایت کنید،و یا حتی از محصولات متفاوتی که در آرایش روزانه به کار نمیبرید استفاده کنید.پس تحقیق کنید.

۵.به فصلی که در آن عروسی میگیرید توجه کنید

وقتی جشن عروسی در هوای گرم باشد باید از مرطوب کننده‌،فاندیشن و پرایمر بدون روغن استفاده کنید،تا پوستتان برق نزند.برای احتیاط همراه خود یک کاغذ خشک کن هم داشته باشید تا روغن اضافی را بدون اینکه آرایشتان خراب شود از روی پوستتان پاک کنید.

۶.از ضد آفتاب استفاده نکنید

استفاده از کرم ضد آفتاب در روز عروسی باعث میشود که  در مقابل نور شدید فلاش دوربین چهره شما محو شود.

۷.فاندیشن را با اسفنج یا برس استفاده کنید

هرگز از انگشتتان برای زیرسازی استفاده نکنید!این کار باعث میشود که اثر انگشتتان در زیر کار باقی بماند.هرچه صورتتان را کمتر لمس کنید بهتر است.زیرا این کار از نشستن باکتری و کثیفی بر روی صورتتان جلوگیری میکند.

۸.کدام کانسیلر را به کار ببریم

اگر صورتی بی عیب دارید باید نوع کانسیلر مصرفی خود را مشخص کنید.کانسیلرهایی که تن هلویی دارند و حاوی نرم کننده هستند برای کاور کردن سیاهی زیرچشم بسیار مناسب  هستند.اگر پوست شما دارای قرمزی است مثلا جوش و دانه های قرمز رنگ دارید و یا حالت کبودی ناشی از پاره شدن مویرگ ها دارید باید از کانسیلری با تن زرد استفاده کنید.

۹.هایلایت بالای ابرو

با هایلایت کردن استخوان ابرو نهایت جذابیت را به چشمانتان بدهید.از یک سایه روشن مات برای استخوان بالای ابرو و نیز نواحی زیر ابرو استفاده کنید.

۱۰. دقت کنید

اگر شما به دنبال آرایشی هستید که در عکس طبیعی به نظر برسید، پس هرگز از آرایش های غلیظ به عنوان پایه استفاده نکنید. از پودرهای نیمه شفاف و خشک استفاده کنید و مطمعن شوید که ناحیهT (T.Zoneصورت شما به اندازه کافی مات شده است که در عکس ها  عالی به نظر برسید.

۱۱.حالت دادن چشم ها

از مداد ابرو برای پر کردن ابروها استفاده کنید.برای نتیجه بهتر،از مدادی استفاده کنید که دو برابر از رنگ پوست شما روشنتر باشد.

۱۲.قسمتهای دیگر را نیز آرایش کنید

آرایش خود را از صورت به نواحی دیگر مثل بینی و شانه‌ها در صورت نیاز وسعت دهید.نواحی که از لباس بیرون است و باید  یکدست و طبیعی به نظر بیاید.

۱۲.پرایمر سایه چشم

استفاده از پرایمر سایه چشم راهی است مطمئن برای محافظت از آرایش چشمتان،و همچنین مانع ریختن آرایش چشم بر روی لباس میشود

۱۴.خط چشم کیکی

استفاده از خط چشم کیکی خشک باعث میشود تا آرایش در تمام طول روز ثابت بماند،برخلاف مداد چشم‌های معمولی که پاک میشود و مستقیما بر روی پوستتان می‌نشیند زیرا دارای بافت روغنی است.

۱۵.تلاش کنید تا شبیه خودتان به نظر برسید

موضوع این نیست که آرایشتان ساده است یا غلیظ.چهره کاملا متفاوت برای روز عروسی مناسب نیست.محتاط عمل کنید، عکسهایتان تا ابد با شما هستند.

برای حصول نتیجه مطمئن بهتر است پوستی درخشان و گونه و لبهایی گلگون داشته باشید.

۱۶.اقدامات مراقبتی پوست قبل از عروسی

در مراقبت از پوستتان سختکوش باشید.

این کار باعث تفاوت زیادی در بافت صورتتان میشود،و زیرسازی خوبی برای آرایشتان ایجاد میکند‌.حداقل ۳ ماه قبل از عروسیتان برای اقدامات درمانی و مراقبتی پوستتان وقت بگذارید چرا که باعث درخشان شدن و سفت شدن پوستتان میشود.

۱۷.از آرایش حرفه‌ای استفاده کنید

بهترین آرایش،آرایشی است که بتواند پوشش فوق‌العاده‌ای ایجاد کند.از محصولات با کیفیتی استفاده کنید که میدانید پوستتان به آنها واکنش منفی نشان نمیدهد،تا بهترین نتیجه را بگیرید.

۱۸.از مژه مصنوعی استفاده کنید

برای موقعیت و شرایط خاصی که قرار است از شما عکس گرفته شود مثل روز عروسیتان،از مژه مصنوعی استفاده کنید     چون باعث میشود چشمانتان بزرگتر و فریبند‌ه‌تر به نظر برسد.اگربخواهید چشمانتان مسحور‌کننده‌تر به نظر برسد ویا اگر  مژه‌های نازک یا کم پشتی دارید، از مژه مصنوعی کامل استفاده کنید.درصورتی که خواهان ظرافت بیشتری هستید میتوانید از مژه های تک تک استفاده کنید.

۱۹.به دفعات مکرر رژ بزنید

از رژ لبی استفاده کنید که خیلی مات یا براق نباشد.رژهای که حالت مرطوب کننده دارند و کمی براق هستند بهترین گزینه برای روز عروسی می باشند.برای دوام و پوشانندگی بهتر،چند بار رژ لب را بزنید سپس  دستمال کاغذی  را روی آن بکشید و بعد دوباره رژ بزنید.

۲۰.زمان کافی اختصاص بدهید

اگر برای آرایش کردن به اندازه کافی وقت نگذارید نتیجه کار فاجعه خواهد بود.حداقل ۱ساعت برای آرایش وقت بگذارید،البته تجربه نشان میدهد اختصاص دادن ۳۰ دقیقه بیشتر نتیجه بهتری خواهد داد.

آرایش محفلی اصفهان،