آموزش اصلاح ابرو در اصفهان | هاشور ابرو | فیبروز ابرو | تاتو | آرایش

 آموزش اصلاح ابرو در اصفهان

ابروها

آموزش اصلاح ابرو در اصفهان – یکی از جذابترین روندهای زیبایی، داشتن ابروهایی است که زیبا و طبیعی به نظر برسند. ما در Bright Side برای شما راهنماییهای مفیدی آورده‌ایم که کمکتان میکند تا در خانه و بدون کمک آرایشگران و صرف هزینه در سالنهای زیبایی، بتوانید ابروهایی بسیار جذاب داشته باشید.

برگزاری دوره های آموزش اصلاح ابرو در اصفهان با ارائه مدرک فنی حرفه ای زیر نظر مربیان مجرب در آموزشگاه صدف نو با مدیریت خانم آیتی. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

قبل از شروع:

ابتدا مطمئن شوید که ابروهایتان به اندازه کافی ضخیم است. اگر ابروهایتان پهنای کافی ندارد، نگران نشوید. شما میتوانید تلاش کنید ابروهای پهن‌تری داشته باشید. قبل از رفتن به تختخواب ۳ تا ۵ دقیقه ابروهایتان را با روغن کرچک، روغن زیتون یا روغن بادام ماساژ دهید تا سرعت رشد ابرو بیشتر شود. رژیم غذایی سالم نه تنها رو موهایتان، بلکه روی تمام بدنتان تاثیر میگذارد. شامل ماهی (مخصوصا سالمون)، مغزیجات، کشمش و فرآورده‌های سویا. این محصولات باعث تحریک رشد مو و تقویت فولیکولهای مو میشود‌. زمان زیادی طول نمیکشد که معجزه آنها را میبینید.

بهترین شکل ابرو را برای ترکیب چهره‌تان پیدا کنید:

  • اگر صورت گردی دارید، قوس ابرویتان را تا جایی که امکان دارد بالا ببرید. به دنبال شکلهایی باشید که در بالای ابرو یک خط صاف ایجاد کند. از ابروهای دایره‌ای شکل دوری کنید، زیرا چهره‌تان را خیلی گرد نشان میدهد.
  • برای صورتهای چهارگوش ابروهای هلالی با زاویه‌هایی تند یا کم را در نظر داشته باشید. از ابروهای نازک و کوتاه دوری کنید.
  • خانمها با صورت قلبی شکل باید از ابروهایی با قوس کم و هلالی استفاده کنند تا طبیعی به نظر برسند. از ابروهای با قوس زیاد دوری کنید زیرا باعث درازی صورت میشود.
  • اگر صورتی بیضی شکل دارید باید ابروهایتان صاف و با زاویه کم باشد باید ابتدا ابرو را به سمت بالا بکشید و در انتها یک انحنای کم بدهید.

برای تشخیص ۳ نکته‌ای که در زمان فرم دادن به ابروهایتان به آنها نیاز دارید از روش “مداد”استفاده کنید. یک مداد را صاف در کنار بینیتان قرار دهید. امتداد مداد دقیقا در ابتدای ابروی شما قرار میگیرد. سپس مداد را در امتداد بینی به سمت عنبیه قرار دهید محل تلاقی مداد و ابرو دقیقا قوس ابرو و بالاترین نقطه ابروست. اکنون مداد را از کنار سوراخ بینی به سمت انتهای چشم دهید، اینجا انتهای ابروی شماست.

اصلاح ابرو حرفه‌ای:

موچین را بردارید و شروع کنید.

۱. ریلکس باشید و مطمعن باشید که نور کافی در فضا هست. از موچین با کیفیت استفاده کنید چون تاثیر زیادی در کندن موهای ابرو دارد.

۲. یک قالب یخ روی ابرویتان بگذارید. این به کاهش سرخی، ورم و درد کمک میکند. میتوانید از یک مرطوب کننده هم استفاده کنید.

۳. موقع برداشتن موهای بالای ابرو بسیار دقت کنید زیرا اگر خیلی بردارید ابروهایتان به شکل غیر طبیعی باریک می شود. بعد از هرچند دقیقه، کمی عقب بروید تا با فاصله ابروهایتان راببینید و بررسی کنید.

۴. با برس مخصوص موها را به سمت بالا و در مسیر ابرو شانه کنید و موهایی که بلندتر از بقیه هستند را با قیچی ابرو کوتاه کنید.

پر نشان دادن ابرو:

اکنون برویم سراغ سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین قسمت کار-چگونه ابرویمان را پر کنیم که ضخیم و طبیعی به نظر برسد. اگر رنگ ابرویتان از موهایتان روشن‌تر است، میتوانید آنها را با رنگ مخصوص ابرو، رنگ کنید. یادتان باشد رنگ ابرویتان باید نزدیک به تُن موهایتان باشد. اگر رنگ‌ ابروهایتان از مویتان تیره‌تر باشد، ابروهایتان غیرطبیعی به نظر میرسد.

شما میتوانید ابروهایتان را با مداد، پودر یا سایه ابرو و یا ریمل پر کنید. مداد میتواند به شما کمک کند تا ابروهایی کاملا طبیعی داشته باشید و کم‌پشت بودن آنها را پنهان کنید. استفاده از پودر ابرو کمک‌ میکند تا ابروهایتان ضخیم‌تر شود، در حالی که ریمل ابرو برای کسانی کاربرد دارد که ابروهای ضخیمی دارند.

این قدمهای اولیه برای داشتن ابروهای زیباست و فرقی نمیکند که از چه ابزاری استفاده میکنید:

۱. با یک برس ابرو ابرویتان را به آرامی شانه کنید تا نقاط کم پشت پوشانده شود.

۲. درصورت نیاز، دم ابرویتان را درست کنید. ولی مراقب باشید قسمت نزدیک به برآمدگی بینی خیلی پررنگ نشود.

۳. برای جذاب تر شدن، استخوان بین ابرو و پلک را روشن کنید برای این کار میتوانید از کانسیلر و سایه روشن استفاده کنید.

آموزش هاشور ابرو اصفهان

آموزش اصلاح ابرو اصفهان

آموزش فیبروز ابرو اصفهان

آموزش قرنیه سازی ابروها

آموزش وکس صورت با موادضد حساسیت

آموزش اصلاح با بخار

آموزش ابروی پهن و خوش فرم

اصلاح ابرو اصفهان