آموزش اسکین کر اصفهان | آموزش پاکسازی پوست اصفهان | دوره های مراقبت از پوست اصفهان با مدرک فنی حرفه ای

آموزش اسکین کر اصفهان

چگونه مراقب پوستمان باشیم؟

آموزش اسکین کر اصفهان: برگزاری دوره های صفر تا صد، مقدماتی و پیشرفته آموزش پاکسازی پوست اصفهان، مراقبت از پوست اصفهان با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری صدف نو، تحت مدیریت خانم آیتی.

یک پوست خوب فقط مربوط به DNA نیست. در حقیقت عادات روزانه شما تأثیر زیادی بر آنچه در آینه می‌بینید دارد؛ اما بسته به آنچه در مجلات می‌خوانید یا پزشکانی که با آنها مشورت می‌کنید، با تعداد زیادی نظرات گیج کننده از روش‌های مرطوب کردن پوست گرفته تا چگونگی محافظت پوستمان در مقابل اشعه ماوراء بنفش روبرو می‌شوید. در نهایت، مراقبت از پوست یک مسئله شخصی است. نکات زیر را در ذهن داشته باشید تا گمراه نشوید.

نکات مراقبت پوستی قبل از اینکه شروع کنید:

سه قدم اصلی در مراقبت پوستی:

مراقبت‌های روزانه پوستتان را با در نظر گرفتن این سه نکته انجام دهید:

  • پاکسازی – شستن صورتتان
  • تونینگ – متعادل کردن پوست
  • مرطوب کردن – آبرسانی و نرم کردن پوست

هدف تمام روش‌های مراقبت پوستی برطرف کردن عیوب پوست است.
کریستینا هالی، متخصص مراقبت از پوست می‌گوید: مراقبت روزانه از پوست به ما این فرصت را می‌دهد تا متوجه تغییراتی که در ما روی می‌دهند بشویم؛ همان‌طور که پوستمان با بالا رفتن سن تغییر می‌کند، محصولاتی هم که استفاده می‌کنیم باید تغییر کند. او همچنین اضافه می‌کند:

این سه مرحله را به روال روزانه خود تبدیل کنید تا پوستتان تقویت شود.

صبور باشید:
دانشی که پشت محصولات مراقبت از پوست هست، پیشرفت زیادی کرده، اما هنوز هم چیزی به نام تأثیر فوری نداریم. دکتر راشل نظریان-درماتولوژیست- می‌گوید ” برای بهره‌مندی از این محصولات نیاز به زمان هست “او توضیح می‌دهد “نتیجه دلخواه در صورت استفاده مداوم حاصل می‌شود “.

به طور کلی یک محصول را حداقل برای مدت ۶ ماه، یک یا دو بار در روز استفاده کنید تا متوجه تغییرات بشوید.

نکته: برای ماندگاری اثر محصولات مراقبتی پوست، همیشه از محصولات سبک و رقیق شروع کنید و سپس از محصولات غلیظ‌ تر. برای مثال، پاک کننده‌ها، تونرها (اگر استفاده می‌کنید)، سرمها و سپس مرطوب‌کننده‌ها.

آموزش اسکین کر اصفهان: برگزاری دوره های صفر تا صد، مقدماتی تا پیشرفته آموزش پاکسازی پوست اصفهان، مراقبت از پوست اصفهان با مدرک فنی حرفه ای