شینیون عروس و محفلی اصفهان | بهترین شینیون کار خوب در اصفهان

شینیون عروس و محفلی اصفهان

شینیون عروس و محفلی اصفهان و بهترین شینیون کار خوب در اصفهان در سالن زیبایی صدف نو تحت مدیریت خانم آیتی. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

شینیون:

شینیون یکی از روش‌های محبوب مدل دادن به موهاست. لغت شینیون از اصطلاح فرانسوی chignon du cou  به معنی پشت گردن می‌آید. شینیون معمولاً با سنجاق کردن موها به پشت گردن یا پشت سرانجام می‌شود، اما مدل‌های بسیار گوناگون دیگری هم هست.

بان:

بان یکی از روش‌های فرم دادن به موهاست که در آن موها از جلوی سر به سمت عقب کشیده می‌شوند، پیچ می‌خورند و یا بافته می‌شوند و به شکل دایره دور خودش در بالا یا پشت سر یا در پشت گردن قرار می‌گیرد… از بان می‌توان با گره زدن موها، سنجاق‌سر، گیره سر، یک و یا یک خودکار یا مداد محافظت کرد.

آنچه حرفه‌ای‌ها میگویند:

هری جاش به ما می‌گوید: اصولاً شینیون کلمه‌ای فرانسوی است که برای بان به کار می‌رود. هرچند امروز این کلمه کاربردهای مختلفی دارد. نکته کلیدی در اینجا جمع شدن موها پشت گردن است. چه یک مدل ساده بان بالرینا باشد یا یک بان بافته شکیل، شینیون مدلی بسیار شیک، تمیز و ظریف است.

تفاوت‌های شینیون و بان:

مردم در مورد شینیون و بان بحث‌های زیادی می‌کنند، اما آیا این دو قابل‌جایگزینی با یکدیگر هستند؟ نه. حداقل نه در زبان انگلیسی. شینیون واژه فرانسوی برای بان است، اما در کاربرد انگلیسی و آمریکایی، کوتاه شده لغت اصلی فرانسوی chignon du cou یا انگلیسی bun at the nape of the neck است. با کوتاه شدن و مختصر شدن واژه فرانسوی می‌توانید بفهمید. به‌هرحال نگران نباشید. شما می‌توانید در تشخیص تفاوت‌های این دو حرفه‌ای شوید: ما آنچه را که نیاز دارید در زیر شرح می‌دهیم.

در این گفتگو درحالی‌که که اغلب شینیون‌ها بان هستند، تعداد کمی از بانها شینیون هستند. بان در هر جایی از سر می‌تواند قرار بگیرد و می‌توان هم‌زمان از چند بان استفاده کرد. آن‌ها را می‌توانید دور گوشتان حلقه کنید (مثل شاهزاده لیا).

شینیون، به عبارتی، به‌طور سنتی در قسمت پایین سربالای گردن قرار می‌گیرد که حالت رسمی دارد و تمام طول موها را شامل می‌شود به همین علت معمولاً بزرگ هستند.

تفاوت قابل‌توجه دیگر:

بان همیشه دور خودش پیچیده می‌شود، چه دور یک مرکز بافته شود، چه با یک نوار باریک بسته شود. شینیون الزاماً به این روش نیست. به‌راحتی یک تاب به سمت پایین می‌خورد، یا دور یک سنجاق مرکزی یا تاج قرار می‌گیرد.

بنابراین هرچند شنیون ازنظر تکنیکی به بانی که در قسمت پایین سر قرار دارد، برمی‌گردد ولی ازنظر معنا به سبکی کاملاً رسمی تلقی می‌شود که پشت سر و بالاتر از گردن پیچیده و بافته می‌شود.

خب حالا با دانستن این موارد همیشه به یاد داشته باشید هیچ‌وقت با عاشقان زبان فرانسه راجع به کلمات بحث نکنید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه اصفهان